Minha sacola

    Favoritar

    BASIC MARKETING RESEARCH USING MICROSOFT EXCEL DATA ANALYSIS

    Ref:
    548238

    Por: R$ 337,00ou X de

    Comprar

    Para envios internacionais, simule o frete no carrinho de compras.

    Editora
    ISBN
    Páginas
    Peso
    Idioma
    Acabamento

    Sinopse

    This book is targeted for those who need to learn the marketing research process and basic data analysis techniques. This is the first book on the market that offers a software add-in (XL Data Analyst®) designed specifically to use the power of Excel for marketing research applications. XL Data Analyst ® also features data analysis output that is exceptionally easy to understand and in professional table/report-ready format. All marketing research concepts are presented simply and intuitively.
    Mostrar mais

    Ficha técnica

    Especificações

    ISBN9780132059589
    Pré vendaNão
    Peso607g
    Autor para link
    Livro disponível - pronta entregaNão
    Dimensões23 x 16 x 1
    Tipo itemLIVRO IMPORTADO ADQ MERC INTERNO
    Número de páginas544
    Número da edição2ª EDIÇÃO - 2007
    Código Interno548238
    Código de barras9780132059589
    AcabamentoPAPERBACK
    AutorBURNS, ALVIN C. | BUSH, RONALD F.
    EditoraPRENTICE HALL
    Sob encomendaSim
    Mostrar mais

    Este livro é vendido

    SOB ENCOMENDA

    Prazo estimado para disponibilidade em estoque: dias úteis

    (Sujeito aos estoques de nossos fornecedores)

    +

    Prazo do frete selecionado.

    (Veja o prazo total na sacola de compras)

    Comprar