0

Meu carrinho

    Favoritar
    BUSINESS, GOVERNMENT, AND SOCIETY - MANAGING COMPETITIVENESS, ETHICS, AND SOCIAL ISSUES
    Ref:
    552207

    Por: R$ 272,00ou X de

    Comprar

    Sinopse

    This text integrates historical background that is missing from most texts in the field. Early chapters trace the history of ideas about controlling business to balance economic and ethical performance in a market society; and later chapters relate highlights in the history of regulation and regulatory reform (deregulation) to the chapter topic. This text covers strategic management for competitiveness, within the business-and-society context, ethical decision making, corporate culture, and moral reasoning--and includes two chapters on global competitiveness and multi-national business- government relations and separate chapters on each category of stakeholder.
    Mostrar mais

    Ficha técnica

    Especificações

    ISBN9780023934018
    Pré vendaNão
    Peso822g
    Autor para link
    Livro disponível - pronta entregaNão
    Tipo itemLivro Nacional
    Número de páginas736
    Número da edição1ª EDIÇÃO - 1994
    Código Interno552207
    Código de barras9780023934018
    AcabamentoPAPERBACK
    AutorPEERY, NEWMAN S.
    EditoraPRENTICE HALL
    Sob encomendaSim

    Este livro é vendido

    SOB ENCOMENDA

    Prazo estimado para disponibilidade em estoque: dias úteis

    (Sujeito aos estoques de nossos fornecedores)

    +

    Prazo do frete selecionado.

    (Veja o prazo total na sacola de compras)

    Comprar