Minha sacola

    Favoritar

    BUSINESS MARKET MANAGEMENT - UNDERSTANDING, CREATING AND DELIVERING VALUE

    Ref:
    552224

    Por: R$ 395,00ou X de

    Comprar

    Para envios internacionais, simule o frete no carrinho de compras.

    Editora
    ISBN
    Páginas
    Peso
    Idioma
    Acabamento

    Sinopse

    'Business Market Management' explores the process of understanding, creating and delivering value to targeted business markets and customers. It provides an analytical framework for assessing customer value and a set of processes for translating knowledge of value into actionable marketing strategies and programs. Subject matter and examples draw on the authors' extensive management practice and academic research. The Second Edition makes it easier to teach and use value-based marketing by providing more detailed descriptions and practical examples of customer value assessment and value proposition design.
    Mostrar mais

    Ficha técnica

    Especificações

    ISBN9780130451873
    Pré vendaNão
    Peso536g
    Autor para link
    Livro disponível - pronta entregaNão
    Dimensões23 x 16 x 1
    Tipo itemLIVRO IMPORTADO ADQ MERC INTERNO
    Número de páginas480
    Número da edição2ª EDIÇÃO - 2003
    Código Interno552224
    Código de barras9780130451873
    AcabamentoHARDCOVER
    AutorANDERSON, JAMES A. | NARUS, JAMES A.
    EditoraPRENTICE HALL
    Sob encomendaSim
    Mostrar mais

    Este livro é vendido

    SOB ENCOMENDA

    Prazo estimado para disponibilidade em estoque: dias úteis

    (Sujeito aos estoques de nossos fornecedores)

    +

    Prazo do frete selecionado.

    (Veja o prazo total na sacola de compras)

    Comprar