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    DESIGNING LOGOS - THE PROCESS OF CREATING SYMBOLS THAT ENDURE

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    Sinopse

    What makes a logo good? What makes it bad? What makes it great? The entire process of logo design is examined, from the initial client interview to brainstorming, from first presentation to delivery of the final standards manual. Through 750 color illustrations, classic logos are analyzed, and readers will learn a thirteen-point system for measuring the effectiveness of any logo. Learn about the uses of positive and negative space, balance, color, and typography; follow intriguing case studies; discover how to make effective presentations to clients. Designers, marketing and branding specialists, educators, and students everywhere need this definitive guide to creating great logos.
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    Ficha técnica

    Especificações

    ISBN9781581156492
    Pré vendaNão
    Peso250g
    Autor para link
    Livro disponível - pronta entregaNão
    Dimensões23 x 16 x 1
    IdiomaInglês
    Tipo itemLivro Importado
    Número de páginas224
    Número da edição1ª EDIÇÃO - 2008
    Código Interno740871
    Código de barras9781581156492
    AcabamentoPAPERBACK
    AutorGERNSHEIMER, JACK
    EditoraALLWORTH PRESS
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