0

Meu carrinho

    Favoritar

    DICTIONARY OF MARKENTING TERMS

    Ref:
    27034

    Sinopse

    Books in Barron's pocket-sized Business Dictionaries series list thousands of specialized terms alphabetically and present concise definitions. The authors of all books in this series are recognized authorities in their special fields. Newly updatededitions reflect new technologies and recent business trends. The new edition of this book presents more than 4,000 A-to-Z terms and definitions covering media analysis, target marketing, e-commerce, advertising art, copy, and production, radio and TV advertising and promotion, retailing, direct mail marketing, business-to-business promotion, and virtually all facets of sales and marketing operations. This new, expanded edition contains approximately 300 additional new and updated terms.
    Mostrar mais

    Ficha técnica

    Especificações

    ISBN9780764112140
    Pré vendaNão
    Peso700g
    Autor para link
    Livro disponível - pronta entregaNão
    Dimensões23 x 16 x 3
    Tipo itemLivro Importado
    Número de páginas640
    Número da edição3ª EDICAO - 2000
    Código Interno27034
    Código de barras9780764112140
    AcabamentoPAPERBACK
    AutorIMBER, JANE
    EditoraBARRON'S EDUCATIONAL
    Sob encomendaNão

    Este livro é vendido

    SOB ENCOMENDA

    Prazo estimado para disponibilidade em estoque: dias úteis

    (Sujeito aos estoques de nossos fornecedores)

    +

    Prazo do frete selecionado.

    (Veja o prazo total na sacola de compras)

    Comprar