Minha sacola

    Favoritar

    DICTIONARY OF MARKETING AND ADVERTISING

    Ref:
    115407

    Para envios internacionais, simule o frete no carrinho de compras.

    Editora
    ISBN
    Páginas
    Peso
    Idioma
    Acabamento

    Sinopse

    This dictionary incorporates terms from government and private sector organizations, making it an all-inclusive lexicon of international marketing and advertising. Includes terms related to direct mail, sales, retailing, international advertising and marketing, consumer behavior, market research and print and broadcast advertising. Several meanings are often given for the more than 5,500 entries relatively simple for the layperson, more sophisticated and technical for the specialist.
    Mostrar mais

    Ficha técnica

    Especificações

    ISBN9780471025023
    Pré vendaNão
    Peso429g
    Autor para link
    Livro disponível - pronta entregaNão
    Dimensões23 x 16 x 1
    Tipo itemLivro Importado
    Número de páginas384
    Número da edição1ª EDICAO - 1995
    Código Interno115407
    Código de barras9780471025023
    AcabamentoPAPERBACK
    AutorROSEMBERG, JERRY M.
    EditoraJOHN WILEY
    Sob encomendaNão
    Mostrar mais

    Este livro é vendido

    SOB ENCOMENDA

    Prazo estimado para disponibilidade em estoque: dias úteis

    (Sujeito aos estoques de nossos fornecedores)

    +

    Prazo do frete selecionado.

    (Veja o prazo total na sacola de compras)

    Comprar