Para envios internacionais, simule o frete no carrinho de compras.
Sinopse
This dictionary incorporates terms from government and private sector organizations, making it an all-inclusive lexicon of international marketing and advertising. Includes terms related to direct mail, sales, retailing, international advertising and marketing, consumer behavior, market research and print and broadcast advertising. Several meanings are often given for the more than 5,500 entries relatively simple for the layperson, more sophisticated and technical for the specialist.
Mostrar mais
Ficha técnica
Especificações
ISBN | 9780471025023 |
---|---|
Pré venda | Não |
Peso | 429g |
Autor para link | ROSEMBERG JERRY M. |
Livro disponível - pronta entrega | Não |
Dimensões | 23 x 16 x 1 |
Tipo item | Livro Importado |
Número de páginas | 384 |
Número da edição | 1ª EDICAO - 1995 |
Código Interno | 115407 |
Código de barras | 9780471025023 |
Acabamento | PAPERBACK |
Autor | ROSEMBERG, JERRY M. |
Editora | JOHN WILEY |
Sob encomenda | Não |
Mostrar mais