0

Meu carrinho

    Favoritar
    DICTIONARY OF MARKETING TERMS
    Ref:
    533842

    Por: R$ 119,17ou X de

    Comprar

    Sinopse

    Books in Barron's pocket-sized Business Dictionaries series list thousands of specialized terms alphabetically, with concise definitions. The authors of books in this series are recognized authorities in their fields. Newly updated editions reflect new technologies and their business applications, as well as recent business trends. The new edition of this book presents more than 4,000 A-to-Z terms and definitions covering media analysis, target marketing, e-commerce, advertising art, copy, and production, radio and TV advertising and promotion, retailing, direct mail marketing, business-to- business promotion, and virtually all facets of sales and marketing operations. This new, expanded edition contains approximately 300 additional new and updated terms.
    Mostrar mais

    Ficha técnica

    Especificações

    ISBN9780764139352
    Pré vendaNão
    Peso700g
    Autor para link
    Livro disponível - pronta entregaNão
    IdiomaInglês
    Tipo itemLivro Importado
    Número de páginas600
    Número da edição4ª EDIÇÃO - 2008
    Código Interno533842
    Código de barras9780764139352
    AcabamentoPAPERBACK
    AutorIMBER, JANE
    EditoraBARRON'S EDUCATIONAL
    Sob encomendaSim

    Este livro é vendido

    SOB ENCOMENDA

    Prazo estimado para disponibilidade em estoque: dias úteis

    (Sujeito aos estoques de nossos fornecedores)

    +

    Prazo do frete selecionado.

    (Veja o prazo total na sacola de compras)

    Comprar