Minha sacola

    Favoritar

    GAME PHYSICS ENGINE DEVELOPMENT

    Ref:
    659480

    Por: R$ 102,00ou X de

    Comprar

    Para envios internacionais, simule o frete no carrinho de compras.

    Editora
    ISBN
    Páginas
    Peso
    Idioma
    Acabamento

    Sinopse

    Physics is really important to game programmers who need to know how to add physical realism to their games. They need to take into account the laws of physics when creating a simulation or game engine, particularly in 3D computer graphics, for the purpose of making the effects appear more real to the observer or player.The game engine needs to recognize the physical properties of objects that artists create, and combine them with realistic motion.
    The physics engine is a computer program that you work into your game that simulates Newtonian physics and predict effects under different conditions. In video games, the physics engine uses real-time physics to improve realism.
    Mostrar mais

    Ficha técnica

    Especificações

    ISBN9780123819765
    Pré vendaNão
    Peso616g
    Autor para link
    Livro disponível - pronta entregaNão
    Dimensões23 x 16 x 1
    IdiomaInglês
    Tipo itemLIVRO IMPORTADO ADQ MERC INTERNO
    Número de páginas552
    Número da edição2ª EDIÇÃO - 2010
    Código Interno659480
    Código de barras9780123819765
    AutorMILLINGTON, IAN
    EditoraMORGAN KAUFMANN
    Sob encomendaSim
    Mostrar mais

    Este livro é vendido

    SOB ENCOMENDA

    Prazo estimado para disponibilidade em estoque: dias úteis

    (Sujeito aos estoques de nossos fornecedores)

    +

    Prazo do frete selecionado.

    (Veja o prazo total na sacola de compras)

    Comprar