Minha sacola

    Favoritar

    GPU GEMS 2

    Ref:
    626436

    Por: R$ 315,00ou X de

    Comprar

    Para envios internacionais, simule o frete no carrinho de compras.

    Editora
    ISBN
    Páginas
    Peso
    Idioma
    Acabamento

    Sinopse

    Primarily intended for graphics programmers, the 48 contributions in this second volume share experience and advice about programming graphics processing units (GPUs) for complex geometry, shading and lighting, high quality rendering, and general purpose computation. Topics include tile-based texture mapping, generic refraction simulation, the GeForce 6 series GPU architecture, global illumination using progressive refinement radiosity, and a GPU framework for solving systems of linear equations. The CD-ROM contains code samples, movies, and demonstrations of the techniques. Annotation ©2004 Book News, Inc., Portland, OR
    Mostrar mais

    Ficha técnica

    Especificações

    ISBN9780321335593
    Pré vendaNão
    Peso983g
    Autor para link
    Livro disponível - pronta entregaNão
    Dimensões23 x 16 x 1
    Tipo itemLIVRO IMPORTADO ADQ MERC INTERNO
    Número de páginas880
    Número da edição1ª EDIÇÃO - 2005
    Código Interno626436
    Código de barras9780321335593
    AcabamentoPAPERBACK
    AutorPHARR, MATT
    EditoraADDISON WESLEY **
    Sob encomendaSim
    Mostrar mais

    Este livro é vendido

    SOB ENCOMENDA

    Prazo estimado para disponibilidade em estoque: dias úteis

    (Sujeito aos estoques de nossos fornecedores)

    +

    Prazo do frete selecionado.

    (Veja o prazo total na sacola de compras)

    Comprar