0

Meu carrinho

    Favoritar
    HOSPITALITY MARKETING - PRINCIPLES AND PRACTICE
    Ref:
    659416

    Por: R$ 102,00ou X de

    Comprar

    Sinopse

    Written specifically for students taking marketing modules within a hospitality course it contains examples and case studies that show how ideas and concepts can be successfully applied to a real-life work situation. It emphasises topical issues such as sustainable marketing, corporate social responsibility and relationship marketing. It also describes the impact that the internet has had on both marketing and hospitality, using a variety of tools including a wide range of internet learning activities.
    Mostrar mais

    Ficha técnica

    Especificações

    ISBN9780080967912
    Pré vendaNão
    Peso500g
    Autor para link
    Livro disponível - pronta entregaNão
    IdiomaInglês
    Tipo itemLivro Nacional
    Número de páginas448
    Número da edição2ª EDIÇAO - 2011
    Código Interno659416
    Código de barras9780080967912
    AcabamentoPAPERBACK
    AutorBOWIE, DAVID | BUTTLE, FRANCIS
    EditoraELSEVIER SCIENCE
    Sob encomendaSim

    Este livro é vendido

    SOB ENCOMENDA

    Prazo estimado para disponibilidade em estoque: dias úteis

    (Sujeito aos estoques de nossos fornecedores)

    +

    Prazo do frete selecionado.

    (Veja o prazo total na sacola de compras)

    Comprar