Minha sacola

    Favoritar

    MARKET-LED STRATEGIC CHANGE - TRANSFORMING THE PROCESS OF GOING TO MARKET

    Ref:
    534575

    Por: R$ 156,90ou X de

    Comprar

    Para envios internacionais, simule o frete no carrinho de compras.

    Editora
    ISBN
    Páginas
    Peso
    Idioma
    Acabamento

    Sinopse

    The book confronts the critical issues now faced in strategic marketing: escalating customer demands driving the imperative for superior value; totally integrated marketing to deliver customer value; the diffusion of Internet-related issues throughout marketing; managing processes like planning and budgeting to achieve effective implementation. 'Market-Led Strategic Change' is essential reading for all managers, students and lecturers seeking a definitive guide to the demands and challenges of strategic marketing in the 21st century.
    Mostrar mais

    Ficha técnica

    Especificações

    ISBN9781856175043
    Pré vendaNão
    Peso643g
    Autor para link
    Livro disponível - pronta entregaNão
    Dimensões23 x 16 x 1
    Tipo itemLIVRO IMPORTADO ADQ MERC INTERNO
    Número de páginas576
    Número da edição4ª EDIÇÃO - 2008
    Código Interno534575
    Código de barras9781856175043
    AcabamentoPAPERBACK
    AutorPIERCY, NIGEL
    EditoraBUTTERWORTH-HEINEMANN **
    Sob encomendaSim
    Mostrar mais

    Este livro é vendido

    SOB ENCOMENDA

    Prazo estimado para disponibilidade em estoque: dias úteis

    (Sujeito aos estoques de nossos fornecedores)

    +

    Prazo do frete selecionado.

    (Veja o prazo total na sacola de compras)

    Comprar