Minha sacola

    Favoritar

    MARKETING RESEARCH FOR NON-PROFIT, COMMUNITY AND CREATIVE ORGANIZATIONS

    Ref:
    522159

    Por: R$ 115,70ou X de

    Comprar

    Para envios internacionais, simule o frete no carrinho de compras.

    Editora
    ISBN
    Páginas
    Peso
    Idioma
    Acabamento

    Sinopse

    Table of Contents: Part I: Marketing Research and the Organization 1. Discovering funding sources 2. Establish What Your Organization Needs to Know the research process 3. Choose the Right Research Tool 4. Cultural Considerations for Research Studies 5. Discover Already Available Information Part II: Research Methods 6. Conducting Focus Groups for Product Improvement 7. Interviews to Measure Your Message?s Effectiveness 8. Conducting Surveys to Find Customers 9. Projective and Observational Techniques 10. Report Writing and Presenting the Findings
    Mostrar mais

    Ficha técnica

    Especificações

    ISBN9780750687607
    Pré vendaNão
    Peso324g
    Autor para link
    Livro disponível - pronta entregaNão
    Dimensões23 x 16 x 1
    Tipo itemLIVRO IMPORTADO ADQ MERC INTERNO
    Número de páginas290
    Código Interno522159
    Código de barras9780750687607
    AcabamentoPAPERBACK
    AutorKOLB, BONITA
    EditoraBUTTERWORTH-HEINEMANN **
    Sob encomendaSim
    Mostrar mais

    Este livro é vendido

    SOB ENCOMENDA

    Prazo estimado para disponibilidade em estoque: dias úteis

    (Sujeito aos estoques de nossos fornecedores)

    +

    Prazo do frete selecionado.

    (Veja o prazo total na sacola de compras)

    Comprar