De: R$ 0,00Por: R$ 326,30ou X de
Para envios internacionais, simule o frete no carrinho de compras.
Sinopse
Written in a conversational tone with an effective, intuitive style, this book covers all the basics of marketing research with a variety of timely examples. The second edition of Marketing Research has been revised to include the latest information, many more examples, and tie-ins to the Internet where appropriate. It also includes updates of Marketing Research Insights; Global Marketing Research Insights; and Ethical Issues in Marketing Research.
Ficha técnica
Especificações
ISBN | 9780130705600 |
---|---|
Pré venda | Não |
Peso | 300g |
Autor para link | BUSH ALBERT O. |
Livro disponível - pronta entrega | Não |
Dimensões | 23 x 16 x 1 |
Tipo item | LIVRO IMPORTADO ADQ MERC INTERNO |
Número da edição | 3ª EDICAO - 2001 |
Código Interno | 1355 |
Código de barras | 9780130705600 |
Acabamento | PAPERBACK |
Autor | BUSH, ALBERT O. |
Editora | PRENTICE HALL |
Sob encomenda | Sim |