Minha sacola

    Favoritar

    MARKETING RESEARCH WITH SPSS 10 CD

    Ref:
    1355

    Por: R$ 326,30ou X de

    Comprar

    Para envios internacionais, simule o frete no carrinho de compras.

    Editora
    ISBN
    Páginas
    Peso
    Idioma
    Acabamento

    Sinopse

    Constructed around a logical 11-step framework for market research activities, this book presents the basics of market research.
    Written in a conversational tone with an effective, intuitive style, this book covers all the basics of marketing research with a variety of timely examples. The second edition of Marketing Research has been revised to include the latest information, many more examples, and tie-ins to the Internet where appropriate. It also includes updates of Marketing Research Insights; Global Marketing Research Insights; and Ethical Issues in Marketing Research.
    Mostrar mais

    Ficha técnica

    Especificações

    ISBN9780130705600
    Pré vendaNão
    Peso300g
    Autor para link
    Livro disponível - pronta entregaNão
    Dimensões23 x 16 x 1
    Tipo itemLIVRO IMPORTADO ADQ MERC INTERNO
    Número da edição3ª EDICAO - 2001
    Código Interno1355
    Código de barras9780130705600
    AcabamentoPAPERBACK
    AutorBUSH, ALBERT O.
    EditoraPRENTICE HALL
    Sob encomendaSim
    Mostrar mais

    Este livro é vendido

    SOB ENCOMENDA

    Prazo estimado para disponibilidade em estoque: dias úteis

    (Sujeito aos estoques de nossos fornecedores)

    +

    Prazo do frete selecionado.

    (Veja o prazo total na sacola de compras)

    Comprar