Minha sacola

    Favoritar

    PRINCIPLES OF MARKETING

    Ref:
    656676

    Por: R$ 635,00ou X de

    Comprar

    Para envios internacionais, simule o frete no carrinho de compras.

    Editora
    ISBN
    Páginas
    Peso
    Idioma
    Acabamento

    Sinopse

    Learn how to create value and gain loyal customers.
    Today’s marketing challenge is to create vibrant, interactive communities of consumers who make products and brands a part of their daily lives. To help readers understand how to create value and gain loyal customers, 'Principles of Marketing' presents fundamental marketing information in a comprehensive format, organized around an innovative customer-value framework.
    The fourteenth edition includes coverage on sustainability and a focus on marketing in today's challenging economic climate.
    Mostrar mais

    Ficha técnica

    Especificações

    ISBN9780132167123
    Pré vendaNão
    Peso831g
    Autor para link
    Livro disponível - pronta entregaNão
    Dimensões23 x 16 x 3.5
    IdiomaInglês
    Tipo itemLIVRO IMPORTADO ADQ MERC INTERNO
    Número de páginas744
    Número da edição14ª EDIÇÃO - 2011
    Código Interno656676
    Código de barras9780132167123
    AutorARMSTRONG, GARY | KOTLER, PHILIP
    EditoraPRENTICE HALL
    Sob encomendaSim
    Mostrar mais

    Este livro é vendido

    SOB ENCOMENDA

    Prazo estimado para disponibilidade em estoque: dias úteis

    (Sujeito aos estoques de nossos fornecedores)

    +

    Prazo do frete selecionado.

    (Veja o prazo total na sacola de compras)

    Comprar