Minha sacola

    Favoritar

    RELATIONSHIP MARKETING IN SPORTS

    Ref:
    601587

    Por: R$ 110,00ou X de

    Comprar

    Para envios internacionais, simule o frete no carrinho de compras.

    Editora
    ISBN
    Páginas
    Peso
    Idioma
    Acabamento

    Sinopse

    'Relationship Marketing in Sports' is the first book to consider the important topic of relationship marketing in a sports context by discussing and reformulating the principles of relationship marketing and by demonstrating how relationship marketing can be successfully applied in practice within a sports context. Written by a unique author team of academic and practitioner experience, the book provides the reader with: case studies from around the world to provide a uniquely global approach applicable worldwide, strong pedagogical features including learning outcomes, overviews, discussion questions, glossary, guided reading and web links, practical advice for professional, semi-professional and non-professional sporting organisations.'Relationship Marketing in Sports' is crucial reading for both students and professionals alike and marks a turning point in the marketing of sports.
    Mostrar mais

    Ficha técnica

    Especificações

    ISBN9780750684958
    Pré vendaNão
    Peso232g
    Autor para link
    Livro disponível - pronta entregaNão
    Tipo itemLIVRO IMPORTADO ADQ MERC INTERNO
    Número de páginas208
    Número da edição1ª EDIÇÃO - 2009
    Código Interno601587
    Código de barras9780750684958
    AcabamentoPAPERBACK
    AutorBUHLER, ANDRE
    EditoraBUTTERWORTH-HEINEMANN **
    Sob encomendaSim
    Mostrar mais

    Este livro é vendido

    SOB ENCOMENDA

    Prazo estimado para disponibilidade em estoque: dias úteis

    (Sujeito aos estoques de nossos fornecedores)

    +

    Prazo do frete selecionado.

    (Veja o prazo total na sacola de compras)

    Comprar