0

Meu carrinho

    Favoritar
    STRATEGIC MARKETING PLANNING - CIM STUDENT WORKBOOK SERIES
    Ref:
    608819

    Por: R$ 104,00ou X de

    Comprar

    Sinopse

    'Strategic Marketing Planning' concentrates on the critical 'planning' aspects that are of vital importance to practitioners and students alike. It has a clear structure that offers a digest of the five principal dimensions of the strategic marketing planning process. Leading authors in this sector, Wilson and Gilligan offer current thinking in marketing and consider the changes it has undergone over the past few years.
    Mostrar mais

    Ficha técnica

    Especificações

    ISBN9780750622462
    Pré vendaNão
    Peso715g
    Autor para link
    Livro disponível - pronta entregaNão
    Tipo itemLivro Nacional
    Número de páginas640
    Número da edição1ª EDIÇÃO - 2003
    Código Interno608819
    Código de barras9780750622462
    AcabamentoPAPERBACK
    AutorGILLIGAN, COLIN | WILSON, R. M.
    EditoraELSEVIER SCIENCE
    Sob encomendaSim

    Este livro é vendido

    SOB ENCOMENDA

    SE DISPONÍVEL NO FORNECEDOR SERÁ ENTREGUE EM dias

    Mais

    O prazo de acordo com a transportadora selecionada.

    Comprar