SURVEYING THE SOCIAL WORLD - PRINCIPLES AND PRACTICE IN SURVEY RESEARCH
Ref:
539019
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Sinopse
This book examines and assesses the current standards for surveys, especially as they are used in the social sciences. They explain the technique's potential and effective application, outlining the process of conducting survey research. The role oftheory, the planning and design of projects, pilot work, access to informants, ethical issues, sampling methods, questionnaire preparation, interviewing, processing responses, data analysis, and the presentation of findings are all described.
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Ficha técnica
Especificações
ISBN | 9780335202409 |
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Pré venda | Não |
Peso | 219g |
Autor para link | ALDRIDGE ALAN |
Livro disponível - pronta entrega | Não |
Dimensões | 23 x 16 x 1 |
Tipo item | Livro Importado |
Número de páginas | 196 |
Número da edição | 1ª EDIÇÃO - 2001 |
Código Interno | 539019 |
Código de barras | 9780335202409 |
Acabamento | PAPERBACK |
Autor | ALDRIDGE, ALAN |
Editora | OPEN UNIVERSITY PRESS |
Sob encomenda | Não |
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