De: R$ 0,00Por: R$ 154,00ou X de
Sinopse
A powerful and in-depth analysis of modern relationship marketing, this edition of Gummesson's seminal title consolidates its major contribution to marketing thought internationally and represents what is still a unique perspective. Highly informative, practical in style, and packed with fully updated examples and cases from real companies, it is an essential resource for both undergraduate and postgraduate students. The third edition benefits from improved features to help students, including questions for discussion and end-of-chapter summaries.
Mostrar mais
Ficha técnica
Especificações
ISBN | 9780750686334 |
---|---|
Pré venda | Não |
Peso | 438g |
Autor para link | GUMMESSON EVERT |
Livro disponível - pronta entrega | Não |
Tipo item | Livro Nacional |
Número de páginas | 392 |
Número da edição | 3ª EDIÇÃO - 2008 |
Código Interno | 534585 |
Código de barras | 9780750686334 |
Acabamento | PAPERBACK |
Autor | GUMMESSON, EVERT |
Editora | BUTTERWORTH-HEINEMANN |
Sob encomenda | Sim |