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    3D GAME ENGINE PROGRAMMING

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    Sinopse

    Developing your own 3D game engine can be a demanding task. If you’re up for the challenge, then '3D Game Engine Programming' is ready to take you through each step. All you need to begin is a working knowledge of C or C++and basic knowledge of the DirectX and Direct3D interfaces. With these skills behind you, you’re ready to tackle the mathematical concepts and API-independent interfaces that will add up to your working game engine. This book takes you beyond simply building your game engine, showing you how you can apply it to implement a network deathmatch first-person shooter. You’ll also cover additional tasks such as implementing a level editor to build your own 3D levels from scratch with a graphical user interface.
    Acompanha cd-rom.
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    Ficha técnica

    Especificações

    ISBN9781592003518
    Pré vendaNão
    Peso300g
    Autor para link
    Livro disponível - pronta entregaNão
    Dimensões23 x 16 x 1
    IdiomaInglês
    Tipo itemLivro Importado
    Número da edição1ª EDIÇÃO - 2004
    Código Interno204484
    Código de barras9781592003518
    AcabamentoBROCHURA
    AutorZERBST, STEFAN
    EditoraMUSKA & LIPMAN
    Sob encomendaNão
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