Minha sacola

    3DS MAX MODELING FOR GAMES

    Favoritar
    Ref:
    541850

    Calcule o frete:

    Para envios internacionais, simule o frete no carrinho de compras.

    Editora
    ISBN
    Páginas
    Idioma
    Peso
    Acabamento

    Sinopse

    The book will provide insider tips, traps, and techniques on how to create 3d assets for use in computer games and simulation systems. The book will consist of a series of tutorials, starting with simpler models and moving up to more complex builds. As the book comes to us directly from successful game artists within commercial game development circles (Gahan + contributors) aspiring game artists will also find keen insights on how to get ahead in the game industry, i.e. how to prepare your personal portfolio to provide an edge in this extremely competitive world of game development.

    Ficha Técnica

    Especificações

    ISBN9780240810614
    Pré vendaNão
    Peso375g
    Autor para link
    Livro disponível - pronta entregaNão
    Dimensões23 x 16 x 1
    Tipo itemLivro Importado
    Número de páginas336
    Número da edição1ª EDIÇÃO - 2008
    Código Interno541850
    Código de barras9780240810614
    AcabamentoPAPERBACK
    AutorGAHAN, ANDREW
    EditoraFOCAL PRESS
    Sob encomendaNão

    Este livro é vendido

    SOB ENCOMENDA

    Prazo estimado para disponibilidade em estoque: dias úteis

    (Sujeito aos estoques de nossos fornecedores)

    +

    Prazo do frete selecionado.

    (Veja o prazo total na sacola de compras)

    Comprar