Minha sacola

    Favoritar

    ADVERTISING AGE - ENCYCLOPEDIA OF ADVERTISING - 3 VOLUMES

    Ref:
    207138

    De: R$ 8.860,58Por: R$ 6.202,41ou X de

    Economia de R$ 2.658,17

    Comprar

    Para envios internacionais, simule o frete no carrinho de compras.

    Editora
    ISBN
    Páginas
    Peso
    Idioma
    Acabamento

    Sinopse

    For a full list of entries and contributors, a generous selection of sample entries, and more, visit the The 'Advertising Age - Encyclopedia of Advertising' website.
    Featuring nearly 600 extensively illustrated entries, The Advertising Age Encyclopedia of Advertising provides detailed historic surveys of the world's leading agencies and major advertisers, as well as brand and market histories; it also profiles the influential men and women in advertising, overviews advertising in the major countries of the world, covers important issues affecting the field, and discusses the key aspects of methodology, practice, strategy, and theory. Also includes a color insert.
    Mostrar mais

    Ficha técnica

    Especificações

    ISBN9781579581725
    Pré vendaNão
    Peso2233g
    Autor para link
    Livro disponível - pronta entregaNão
    IdiomaInglês
    Tipo itemLivro Importado
    Número de páginas2000
    Número da edição1ª EDIÇÃO - 2002
    Código Interno207138
    Código de barras9781579581725
    AcabamentoPAPERBACK
    AutorREID, JACQUELINE V.
    EditoraROUTLEDGE
    Sob encomendaSim
    Mostrar mais

    Este livro é vendido

    SOB ENCOMENDA

    Prazo estimado para disponibilidade em estoque: dias úteis

    (Sujeito aos estoques de nossos fornecedores)

    +

    Prazo do frete selecionado.

    (Veja o prazo total na sacola de compras)

    Comprar