Minha sacola

    ART THINKING

    Favoritar
    Ref:
    1170305

    De: R$ 684,00Por: R$ 478,80ou X de

    Economia de R$ 205,20

    Comprar

    Calcule o frete:

    Para envios internacionais, simule o frete no carrinho de compras.

    Calcule o valor do frete e prazo de entrega para a sua região

    Editora
    ISBN
    Páginas
    Idioma
    Peso
    Acabamento

    Sinopse

    Art Thinking takes readers on a journey into the captivating intersection between art, luxury and fashion brands and businesses. It explores the notion of brands as cultural agents and how art can act as a mediator between meaning and management. The book allows the readers to develop skills in constructing strategic art initiatives and in management of artist collaborations and provides insight into the artistic process of creativity.

    Divided into four chapters and supplemented with case studies, the book is supported by Vadim Grigoryan’s many years of experience, popular webinars and courses taught at leading business schools, such as INSEAD and cultural institutions, such as Sorbonne.

    Ficha Técnica

    Especificações

    ISBN9781738503575
    SubtítuloART, MEANING AND BRAND LEADERSHIP
    Pré vendaNão
    Peso920g
    Autor para link
    Livro disponível - pronta entregaNão
    Dimensões2.3 x 19.5 x 25
    IdiomaInglês
    Tipo itemLivro Importado
    Número de páginas272
    Número da edição1ª EDIÇÃO - 2025
    Código Interno1170305
    Código de barras9781738503575
    AcabamentoHARDCOVER
    AutorGRIGORYAN, VADIM
    EditoraCULTURESHOCK MEDIA *
    Sob encomendaSim

    Conheça outros títulos da coleção

      Este livro é vendido

      SOB ENCOMENDA

      Prazo estimado para disponibilidade em estoque: dias úteis

      (Sujeito aos estoques de nossos fornecedores)

      +

      Prazo do frete selecionado.

      (Veja o prazo total na sacola de compras)

      Comprar