Minha sacola

    ARTIFICIAL INTELLIGENCE FOR GAMES

    Favoritar
    Ref:
    598083

    Produto indisponível:

    Preencha os dados abaixo e seja avisado quando nossos produtos retornarem em estoque:

    Editora
    ISBN
    Páginas
    Idioma
    Peso
    Acabamento

    Sinopse

    Creating robust artificial intelligence is one of the greatest challenges for game developers. The commercial success of a game is often dependent upon the quality of the AI, yet the engineering of AI is often begun late in the development process and is frequently misunderstood. In this book, Ian Millington brings extensive professional experience to the problem of improving the quality of AI in games. A game developer since 1987, he was founder of Mindlathe Ltd., at the time the largest specialist AI company in gaming. Ian shows how to think about AI as an integral part of game play. He describes numerous examples from real games and explores the underlying ideas through detailed case studies. He goes further to introduce many techniques little used by developers today. The book's CD-ROM contains a library of C++ source code and demonstration programs, and provides access to a website with a complete commercial source code library of AI algorithms and techniques.

    Ficha Técnica

    Especificações

    ISBN9780123747310
    Pré vendaNão
    Peso1658g
    Autor para link
    Livro disponível - pronta entregaNão
    Dimensões23 x 16 x 4
    Tipo itemLivro Importado
    Número de páginas896
    Número da edição2ª EDIÇÃO - 2009
    Código Interno598083
    Código de barras9780123747310
    AcabamentoCAPA DURA
    AutorMILLINGTON, IAN | FUNGE, JOHN
    EditoraCRC PRESS
    Sob encomendaNão

    Conheça outros títulos da coleção

      Este livro é vendido

      SOB ENCOMENDA

      Prazo estimado para disponibilidade em estoque: dias úteis

      (Sujeito aos estoques de nossos fornecedores)

      +

      Prazo do frete selecionado.

      (Veja o prazo total na sacola de compras)

      Comprar