Minha sacola

    Favoritar

    BEGINNING MATH AND PHYSICS FOR GAME PROGRAMMERS

    Ref:
    548350

    Para envios internacionais, simule o frete no carrinho de compras.

    Editora
    ISBN
    Páginas
    Peso
    Idioma
    Acabamento

    Sinopse

    Whether you're a hobbyist or a budding game design pro, your objective is probably the same: to create the coolest games possible using today's increasingly sophisticated technology. To do that, however, you need to understand some basic math and physics concepts. Not to worry: you don't need to go to night school if you get this handy guide! Through clear, step-by-step instructions, author Wendy Stahler covers the trigonometry snippets, vector operations, and 1D/2D/3D motion you need to improve your level of game development. Each chapter includes exercises to make the learning stick, and Visualization Experience sections are sprinkled throughout that walk you through a demo of the chapter's content. By the end of the volume, you'll have a thorough understanding of all of the math and physics concepts, principles, and formulas you need to control and enhance your user's gaming experience.
    Mostrar mais

    Ficha técnica

    Especificações

    ISBN9780735713901
    Pré vendaNão
    Peso563g
    Autor para link
    Livro disponível - pronta entregaNão
    Dimensões23 x 16 x 1
    Tipo itemLivro Importado
    Número de páginas504
    Número da edição1ª EDIÇÃO - 2004
    Código Interno548350
    Código de barras9780735713901
    AcabamentoPAPERBACK
    AutorSTAHLER, WENDY
    EditoraNEW RIDERS PUBLISHING
    Sob encomendaNão
    Mostrar mais

    Este livro é vendido

    SOB ENCOMENDA

    Prazo estimado para disponibilidade em estoque: dias úteis

    (Sujeito aos estoques de nossos fornecedores)

    +

    Prazo do frete selecionado.

    (Veja o prazo total na sacola de compras)

    Comprar