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    BRAND DIGITAL - SIMPLE WAYS TOP BRANDS SUCEED IN THE DIGITAL WORLD

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    Sinopse

    In the quickly evolving digital marketplace, the basic principles of branding have not changed, but rather are more important than ever. In BrandDigital, Allen Adamson discusses the impact of rapid globalization on the digital brand, as well as the importance of social initiatives and the opinions of newly web-based preteens and teens. He explains how to harness the multiple functions of social networking, digital word-of-mouth, consumer-generated ideas, "green" branding, and new technologies such as the Blackberry and iPhone, while sticking to a simple, compelling, and credible brand promise. The book includes over 100 interviews with top branding professionals at Ameriprise, Burger King, General Mills, Hewlett-Packard, Johnson & Johnson, Nike, and others, providing numerous case studies of successful branding strategies in our age of global technological acceleration.
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    Ficha técnica

    Especificações

    ISBN9780230617629
    Pré vendaNão
    Peso339g
    Autor para link
    Livro disponível - pronta entregaNão
    Dimensões23 x 16 x 1
    IdiomaInglês
    Tipo itemLivro Importado
    Número de páginas304
    Número da edição1ª EDIÇÃO - 2009
    Código Interno740866
    Código de barras9780230617629
    AcabamentoPAPERBACK
    AutorADAMSON, ALLEN P.
    EditoraPALGRAVE MACMILLAN
    Sob encomendaSim
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