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Sinopse
How can artificial intelligence revolutionise interactions with visitors, ecological intelligence promote sustainable solutions, emotional intelligence create lasting ties between brands and people, and artistic intelligence transform places into creative spaces? How can technological intelligence push the boundaries of what is possible and how can collective and social intelligence culminate in participatory concepts?
The latest edition of the Brand Experience & Trade Fair Design Annual aims to answer these questions and inspire exciting new projects by showcasing outstanding projects and presenting essays contributed by true industry experts.
Text in English and German.
Ficha Técnica
Especificações
| ISBN | 9783899864274 |
|---|---|
| Pré venda | Não |
| Editor | POESCH, JANINA |
| Peso | 1610g |
| Editor para link | POESCH JANINA |
| Livro disponível - pronta entrega | Não |
| Idioma | Inglês |
| Tipo item | Livro Importado |
| Número de páginas | 256 |
| Número da edição | 1ª EDIÇÃO - 2025 |
| Código Interno | 1165555 |
| Código de barras | 9783899864274 |
| Acabamento | HARDCOVER |
| Editora | AVEDITION GMBH * |
| Sob encomenda | Sim |
