Minha sacola

    Favoritar

    BRANDING FROM A TO Z

    Ref:
    202286

    Para envios internacionais, simule o frete no carrinho de compras.

    Editora
    ISBN
    Páginas
    Peso
    Idioma
    Acabamento

    Sinopse

    Brands play a crucial role in business competition, but have also become an important social phenomenon. 'Branding From A to Z' is a purely visual crash course in the essence and impact of brands, alphabetically pairing symbols with images, so that the 'C' of Campbell's Soup is paired with a photograph of Che Guevara; the 'D' of Disney with a whimsical portrait of Salvador Dal'; the sign for the Euro with Albert Einstein's mug; McDonald's Golden Arches with Marilyn Monroe, skirt aflutter over a gusting grate; the royal blue 'Q' of Q-Tips with the even more royal Queen Elizabeth II; and all the way to the swishy 'Z' of Zurich Insurance, paired with Frank Zappa, who sits quizzically upon a toilet.
    Mostrar mais

    Ficha técnica

    Especificações

    ISBN9783775791595
    Pré vendaNão
    Peso150g
    Autor para link
    Livro disponível - pronta entregaNão
    Dimensões23.5 x 17.8 x 0.7
    IdiomaInglês
    Tipo itemLivro Importado
    Número de páginas64
    Código Interno202286
    Código de barras9783775791595
    AcabamentoPAPERBACK
    AutorKREUTZ, BERND
    EditoraHATJE CANTZ PUBLISHERS
    Sob encomendaNão
    Mostrar mais

    Este livro é vendido

    SOB ENCOMENDA

    Prazo estimado para disponibilidade em estoque: dias úteis

    (Sujeito aos estoques de nossos fornecedores)

    +

    Prazo do frete selecionado.

    (Veja o prazo total na sacola de compras)

    Comprar