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    BRANDS AND BRANDING

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    Sinopse

    Brands today are key engines of economic strength. Far from being a superficial or cosmetic communications exercise, brands have become a central organising principle behind many ambitious companies.
    This authoritative book contains contributions from some of the field’s leading practitioners, academics and consultants, analysing the nature and benefits of brands - particularly in terms of their sustainable business value and their wider social advantages.
    This is the definitive business bookon brands and branding. It not only explains the economic strength and importance of brands, but also will frame thinking on the best practice of branding now and for the future.
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    Ficha técnica

    Especificações

    ISBN9781846681196
    Pré vendaNão
    Peso322g
    Autor para link
    Livro disponível - pronta entregaNão
    Dimensões23 x 16 x 1
    IdiomaInglês
    Tipo itemLivro Importado
    Número de páginas288
    Número da edição1ª EDIÇÃO - 2009
    Código Interno534444
    Código de barras9781846681196
    AcabamentoHARDCOVER
    AutorCLIFTON, RITA
    EditoraPROFILE BOOKS
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