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    CHANEL - THE ALLURE OF MAKEUP

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    Sinopse

    In 1924 Gabrielle Chanel launched the house's first makeup products, marking the beginning of a century of creativity, quality, and innovation. Now for the first time, Chanel: The Allure of Makeup reveals the history of Chanel makeup creation?including advertising campaigns created by some of the world's leading photographers and film directors.

    The story unfolds in seven chapters that represent the quintessential colors of Chanel's visual vocabulary: Black, White, Beige, Red, Pink, Gold, and Blue. Each chapter highlights the talents driving the brand’s lasting impact across the decades. Iconic products such as the black and white compact or 31 Le Rouge lipstick in timeless red punctuate the chapters and claim their rightful place in the pantheon of beauty.

    Ficha Técnica

    Especificações

    ISBN9780500028421
    Pré vendaNão
    Peso5100g
    Autor para link
    Livro disponível - pronta entregaSim
    Dimensões23 x 16 x 1
    IdiomaInglês
    Tipo itemLivro Importado
    Número de páginas400
    Número da edição1ª EDIÇÃO - 2024
    Código Interno1123020
    Código de barras9780500028421
    AcabamentoPAPERBACK
    AutorFRASER, NATASHA A.
    EditoraTHAMES AND HUDSON
    Sob encomendaNão

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