Minha sacola

    COMMERCIAL APPROPRIATION OF PERSONALITY, THE

    Favoritar
    Ref:
    41746

    De: R$ 1.381,39Por: R$ 966,97ou X de

    Economia de R$ 414,42

    Comprar

    Calcule o frete:

    Para envios internacionais, simule o frete no carrinho de compras.

    Calcule o valor do frete e prazo de entrega para a sua região

    Editora
    ISBN
    Páginas
    Idioma
    Peso
    Acabamento

    Sinopse

    Commercial exploitation of attributes of an individual’s personality, such as name, voice and likeness, forms a mainstay of modern advertising and marketing. Such indicia also represent an important aspect of an individual’s dignity which is often offended by unauthorized commercial appropriation. This volume provides a framework for analysing the disparate aspects of the problem of commercial appropriation of personality and traces, in detail, the discrete patterns of development in the major common law systems. It also considers whether a coherent justification for a remedy may be identified from a range of competing theories. The considerable variation in substantive legal protection reflects more fundamental differences in the law’s responsiveness to commercial practices and different attitudes towards the proper scope and limits of intangible property rights.

    Ficha Técnica

    Especificações

    ISBN9780521800143
    Pré vendaNão
    Peso451g
    Autor para link
    Livro disponível - pronta entregaNão
    Tipo itemLivro Importado
    Número de páginas404
    Número da edição1ª EDIÇÃO - 2002
    Código Interno41746
    Código de barras9780521800143
    AcabamentoHARDCOVER
    AutorSMITH, HUW BEVERLEY
    EditoraCAMBRIDGE UNIVERSITY PRESS
    Sob encomendaSim

    Este livro é vendido

    SOB ENCOMENDA

    Prazo estimado para disponibilidade em estoque: dias úteis

    (Sujeito aos estoques de nossos fornecedores)

    +

    Prazo do frete selecionado.

    (Veja o prazo total na sacola de compras)

    Comprar