Sinopse
This structured course book will introduce readers into the exhilarating world of game design. Richly illustrated with screengrabs and artwork, step-by-step tutorials present all aspects of designing and developing dynamic computer games. Including practical exercises and assignments, information on the major software programs and game engines that will render ideas a (virtual) reality, and advice on going pro, this book offers a unique portal to the gaming industry.
Ficha Técnica
Especificações
ISBN | 9780500286586 |
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Pré venda | Não |
Peso | 214g |
Autor para link | THOMPSON JIM,BERBANK-GREEN BERNABY,CUSWORTH NIC |
Livro disponível - pronta entrega | Não |
Dimensões | 23 x 16 x 1 |
Tipo item | Livro Importado |
Número de páginas | 192 |
Número da edição | 1ª EDICAO - 2007 |
Código Interno | 235377 |
Código de barras | 9780500286586 |
Acabamento | PAPERBACK |
Autor | THOMPSON, JIM | BERBANK-GREEN, BERNABY | CUSWORTH, NIC |
Editora | THAMES AND HUDSON |
Sob encomenda | Não |