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    CONTEXTUAL DESIGN - DEFINING CUSTOMER-CENTERED SYSTEMS

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    Sinopse

    This book introduces a customer-centered approach to business by showing how data gathered from people while they work can drive the definition of a product or process while supporting the needs of teams and their organizations. This is a practical, hands-on guide for anyone trying to design systems that reflect the way customers want to do their work. The authors developed Contextual Design, the method discussed here, through their work with teams struggling to design products and internal systems. In this book, you'll find the underlying principles of the method and how to apply them to different problems, constraints, and organizational situations.
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    Ficha técnica

    Especificações

    ISBN9781558604117
    Pré vendaNão
    Peso554g
    Autor para link
    Livro disponível - pronta entregaNão
    Dimensões23 x 16 x 1
    IdiomaInglês
    Tipo itemLivro Importado
    Número de páginas496
    Número da edição1ª EDIÇÃO - 1997
    Código Interno722190
    Código de barras9781558604117
    AcabamentoPAPERBACK
    AutorBEYER, HUGH | HOLTZBLATT, KAREN
    EditoraMORGAN KAUFMANN
    Sob encomendaNão
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