Minha sacola

    CREATING FLASH ADVERTISING: FROM CONCEPT TO TRACKING

    Favoritar
    Ref:
    501465

    Calcule o frete:

    Para envios internacionais, simule o frete no carrinho de compras.

    Editora
    ISBN
    Páginas
    Idioma
    Peso
    Acabamento

    Sinopse

    Create awe-inspiring, mind-blowing Flash ads and microsites that engage consumers and demonstrate their worth to clients. The Hands-On Guide to Creating Flash Advertising delivers the nuts and bolts of the development process from initial design conception to ad completion. Youll learn the best practices for:
    - Mastering the myriad of ad specs, deadlines, quality and version control issues
    - Creating ads that balance campaign goals with design constraints
    - Preparing and building ads withteam and QC standards
    - Using forms and data in ads without file bloat
    - File optimization techniques for swf files
    - 3rd party rich media technologies that transcend the 30k banner
    - Trafficking and tracking ads for impressions, interactions, clicks, and conversions
    - Using ActionScript to save development time and implement team standards

    Ficha Técnica

    Especificações

    ISBN9780240809496
    Pré vendaNão
    Peso286g
    Autor para link
    Livro disponível - pronta entregaNão
    Dimensões23 x 16 x 1.2
    Tipo itemLivro Importado
    Número de páginas256
    Número da edição1ª EDICAO - 2007
    Código Interno501465
    Código de barras9780240809496
    AcabamentoPAPERBACK
    AutorFINCANON, JASON
    EditoraFOCAL PRESS
    Sob encomendaNão

    Este livro é vendido

    SOB ENCOMENDA

    Prazo estimado para disponibilidade em estoque: dias úteis

    (Sujeito aos estoques de nossos fornecedores)

    +

    Prazo do frete selecionado.

    (Veja o prazo total na sacola de compras)

    Comprar