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Sinopse
Each chapter introduces a new technical idea and show how that technique can be adapted in many different ways, or combined with techniques from earlier chapters. These 3-D techniques can be incorporated into any design where typography and/ or illustration are used, including mail-shots, personal publicity, invitations, business cards, and greetings cards. With their emphasis on surface design over complex cutting, the pop-ups have an instant appeal for designers.
Following the elegant, easy-to-follow style of Paul Jackson's other titles for Laurence King, Cut and Fold Techniques for Pop-Up Designs is an essential resource for marketing professionals and design students.
Ficha Técnica
Especificações
| ISBN | 9781780673271 |
|---|---|
| Pré venda | Não |
| Peso | 440g |
| Autor para link | JACKSON PAUL |
| Livro disponível - pronta entrega | Não |
| Dimensões | 22.15 x 21.95 x 1.12 |
| Idioma | Inglês |
| Tipo item | Livro Importado |
| Número de páginas | 128 |
| Número da edição | 1ª EDIÇÃO - 2014 |
| Código Interno | 935073 |
| Código de barras | 9781780673271 |
| Acabamento | PAPERBACK |
| Autor | JACKSON, PAUL |
| Editora | LAURENCE KING UK * |
| Sob encomenda | Sim |
