Minha sacola

    Favoritar

    DATA MODEL RESOURCE BOOK, THE - VOL.2

    Ref:
    677477

    De: R$ 1.286,21Por: R$ 900,35ou X de

    Economia de R$ 385,86

    Comprar

    Para envios internacionais, simule o frete no carrinho de compras.

    Editora
    ISBN
    Páginas
    Peso
    Idioma
    Acabamento

    Sinopse

    A quick and reliable way to build proven databases for core business functionsIndustry experts raved about The Data Model Resource Book when it was first published in March 1997 because it provided a simple, cost-effective way to design databases for core business functions. Len Silverston has now revised and updated the hugely successful First Edition, while adding a companion volume to take care of more specific requirements of different businesses. Each volume is accompanied by a CD-ROM, which is sold separately. Each CD-ROM provides powerful design templates discussed in the books in a ready-to-use electronic format, allowing companies and individuals to develop the databases they need at a fraction of the cost and a third of the time it would take to build them from scratch.With each business function boasting its own directory, this CD-ROM provides a variety of data models for specific implementations in such areas as financial services, insurance, retail, healthcare, universities, and telecom.
    Mostrar mais

    Ficha técnica

    Especificações

    ISBN9780471353485
    Pré vendaNão
    Peso1014g
    Autor para link
    Livro disponível - pronta entregaNão
    Dimensões23 x 16 x 1
    IdiomaInglês
    Tipo itemLivro Importado
    Número de páginas576
    Número da edição1ª EDIÇÃO - 2001
    Código Interno677477
    Código de barras9780471353485
    AcabamentoBROCHURA
    AutorSILVERSTON, LEN
    EditoraWILEY
    Sob encomendaSim
    Mostrar mais

    Este livro é vendido

    SOB ENCOMENDA

    Prazo estimado para disponibilidade em estoque: dias úteis

    (Sujeito aos estoques de nossos fornecedores)

    +

    Prazo do frete selecionado.

    (Veja o prazo total na sacola de compras)

    Comprar