Minha sacola

    Favoritar

    DESIGN OF EXPERIMENTS

    Ref:
    980490

    De: R$ 3.536,61Por: R$ 2.475,63ou X de

    Economia de R$ 1.060,98

    Comprar

    Para envios internacionais, simule o frete no carrinho de compras.

    Editora
    ISBN
    Páginas
    Peso
    Idioma
    Acabamento

    Sinopse

    Design of Experiments: A Modern Approach introduces readers to planning and conducting experiments, analyzing the resulting data, and obtaining valid and objective conclusions. This innovative textbook uses design optimization as its design construction approach, focusing on practical experiments in engineering, science, and business rather than orthogonal designs and extensive analysis. Requiring only first-course knowledge of statistics and familiarity with matrix algebra, student-friendly chapters cover the design process for a range of various types of experiments.
    Mostrar mais

    Ficha técnica

    Especificações

    ISBN9781119746010
    SubtítuloA MODERN APPROACH
    Pré vendaNão
    Peso640g
    Autor para link
    Livro disponível - pronta entregaNão
    Dimensões25.15 x 20.07 x 1.27
    IdiomaInglês
    Tipo itemLivro Importado
    Número de páginas272
    Número da edição1ª EDIÇÃO - 2020
    Código Interno980490
    Código de barras9781119746010
    AcabamentoPAPERBACK
    AutorMONTGOMERY, DOUGLAS C. | JONES, BRADLEY
    EditoraWILEY-BLACKWELL
    Sob encomendaSim
    Mostrar mais

    Este livro é vendido

    SOB ENCOMENDA

    Prazo estimado para disponibilidade em estoque: dias úteis

    (Sujeito aos estoques de nossos fornecedores)

    +

    Prazo do frete selecionado.

    (Veja o prazo total na sacola de compras)

    Comprar