Minha sacola

    DESIGNING VIRTUAL REALITY SYSTEMS

    Favoritar
    Ref:
    861755

    De: R$ 1.978,19Por: R$ 1.384,73ou X de

    Economia de R$ 593,46

    Comprar

    Calcule o frete:

    Para envios internacionais, simule o frete no carrinho de compras.

    Calcule o valor do frete e prazo de entrega para a sua região

    Editora
    ISBN
    Páginas
    Idioma
    Peso
    Acabamento

    Sinopse

    Developing and maintaining a VR system is a very difficult task, requiring in-depth knowledge in many disciplines. The difficulty lies in the complexity of having to simultaneously consider many system goals, some of which are conflicting.

    This book is organized so that it follows a spiral development process for each stage, describing the problem and possible solutions for each stage. Much more hands-on than other introductory books, concrete examples and practical solutions to the technical challenges in building a VR system are provided.

    Part 1 covers the very basics in building a VR system and explains various technical issues in object modeling and scene organization. Part 2 deals with 3D multimodal interaction, designing for usable and natural interaction and creating realistic object simulation. Primarily written for first level graduates, advanced undergraduates and IT professionals will also find this a valuable guide.

    Ficha Técnica

    Especificações

    ISBN9781852339586
    Pré vendaNão
    Peso300g
    Autor para link
    Livro disponível - pronta entregaNão
    Dimensões23 x 16 x 1
    IdiomaInglês
    Tipo itemLivro Importado
    Número de páginas233
    Número da edição1ª EDIÇÃO - 2005
    Código Interno861755
    Código de barras9781852339586
    AcabamentoPAPERBACK
    AutorKIM, GERARD JOUNGHYUN
    EditoraSPRINGER
    Sob encomendaSim

    Este livro é vendido

    SOB ENCOMENDA

    Prazo estimado para disponibilidade em estoque: dias úteis

    (Sujeito aos estoques de nossos fornecedores)

    +

    Prazo do frete selecionado.

    (Veja o prazo total na sacola de compras)

    Comprar