Minha sacola

    Favoritar

    DISINFORMATION, MISINFORMATION, AND FAKE NEWS IN SOCIAL MEDIA

    Ref:
    1062385

    De: R$ 3.086,74Por: R$ 2.160,72ou X de

    Economia de R$ 926,02

    Comprar

    Para envios internacionais, simule o frete no carrinho de compras.

    Editora
    ISBN
    Páginas
    Peso
    Idioma
    Acabamento

    Sinopse

    This book serves as a convenient entry point for researchers, practitioners, and students to understand the problems and challenges, learn state-of-the-art solutions for their specific needs, and quickly identify new research problems in their domains. The contributors to this volume describe the recent advancements in three related parts: (1) user engagements in the dissemination of information disorder; (2) techniques on detecting and mitigating disinformation; and (3) trending issues such as ethics, blockchain, clickbaits, etc. This edited volume will appeal to students, researchers, and professionals working on disinformation, misinformation and fake news in social media from a unique lens.
    Mostrar mais

    Ficha técnica

    Especificações

    ISBN9783030427016
    SubtítuloEMERGING RESEARCH CHALLENGES AND OPPORTUNITIES
    Pré vendaNão
    EditorSHU, KAI | WANG, SUHANG
    Peso420g
    Editor para link
    Livro disponível - pronta entregaNão
    Dimensões23.39 x 15.6 x 1.57
    IdiomaInglês
    Tipo itemLivro Importado
    Número de páginas288
    Número da edição1ª EDIÇÃO - 2020
    Código Interno1062385
    Código de barras9783030427016
    AcabamentoPAPERBACK
    EditoraSPRINGER
    Sob encomendaSim
    Mostrar mais

    Este livro é vendido

    SOB ENCOMENDA

    Prazo estimado para disponibilidade em estoque: dias úteis

    (Sujeito aos estoques de nossos fornecedores)

    +

    Prazo do frete selecionado.

    (Veja o prazo total na sacola de compras)

    Comprar