De: R$ 0,00Por: R$ 456,00ou X de
Calcule o frete:
Para envios internacionais, simule o frete no carrinho de compras.
Calcule o valor do frete e prazo de entrega para a sua região
Sinopse
Beginning with a comprehensive introduction to E-commerce, the book explores internet marketing, B2B and C-commerce, E-marketplaces and internet consumerism, E-government, mobile commerce, auctions, security, electronic payment systems, and strategy and implementation to launch a successful E-commerce business.
Written by experienced authors who are well-versed in real-world practices, this book will prove invaluable for managers and professional people in any functional area of business; as well as those in government, education, health services, and other areas that can benefit from a knowledge of e-commerce.
Ficha Técnica
Especificações
| ISBN | 9780132243315 |
|---|---|
| Pré venda | Não |
| Peso | 1125g |
| Autor para link | TURBAN EFRAIM |
| Livro disponível - pronta entrega | Não |
| Dimensões | 23 x 16 x 1 |
| Tipo item | LIVRO IMPORTADO ADQ MERC INTERNO |
| Número de páginas | 1008 |
| Número da edição | 1ª EDIÇÃO - 2007 |
| Código Interno | 567963 |
| Código de barras | 9780132243315 |
| Acabamento | HARDCOVER |
| Autor | TURBAN, EFRAIM |
| Editora | PRENTICE HALL |
| Sob encomenda | Sim |
