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Sinopse
For over a year, the coronavirus has been holding us in its grip. Live events and brand experiences are either not possible at all or only with significant restrictions. The consequences and problems for the industry are enormous. But alongside this, it enabled us to learn a lot, surprise us and fascinate us with new ideas. Digital and hybrid experiences have developed dynamically, initiating new and creative approaches that are to be perfected over the forthcoming years.
This edition of the Event Design yearbook 2021-2022 builds bridges between events before and since the coronavirus, between analogue, hybrid and digital events.
Text in English and German.
Ficha Técnica
Especificações
| ISBN | 9783899863512 |
|---|---|
| Subtítulo | SPECIAL EDITION |
| Pré venda | Não |
| Peso | 1220g |
| Autor para link | STEIN KATHARINA |
| Livro disponível - pronta entrega | Não |
| Idioma | Inglês |
| Tipo item | Livro Importado |
| Número de páginas | 208 |
| Número da edição | 1ª EDIÇÃO - 2021 |
| Código Interno | 1166365 |
| Código de barras | 9783899863512 |
| Acabamento | PAPERBACK |
| Autor | STEIN, KATHARINA |
| Editora | AVEDITION GMBH * |
| Sob encomenda | Sim |
