Minha sacola

    Favoritar

    EYETRACKING WEB USABILITY

    Ref:
    670103

    Para envios internacionais, simule o frete no carrinho de compras.

    Editora
    ISBN
    Páginas
    Peso
    Idioma
    Acabamento

    Sinopse

    Eyetracking is a new field in user interface design. What better way to explore this growing field than with master usability expert Jakob Nielsen showing the way? Jakob and his coauthor Kara Pernice train thousands of people each year on Web usability, and in this book they demonstrate what can be learned from users' eye paths over a broad variety of Web designs. Readers learn how much a user's goal or task influences the way they read and traverse a Web site, which parts of a page users attend to first, how readers react to advertising and design elements that look like ads, where people look first for common page elements and navigation, how they respond to text, pictures, and multimedia, and so much more. With all this data in place, readers come away with practical and effective information about designing their Web sites.
    Mostrar mais

    Ficha técnica

    Especificações

    ISBN9780321498366
    Pré vendaNão
    Peso391g
    Autor para link
    Livro disponível - pronta entregaNão
    Dimensões23 x 16 x 1.5
    IdiomaInglês
    Tipo itemLivro Importado
    Número de páginas350
    Número da edição1ª EDIÇAO - 2009
    Código Interno670103
    Código de barras9780321498366
    AcabamentoPAPERBACK
    AutorNIELSEN, JAKOB
    EditoraNEW RIDERS PUBLISHING
    Sob encomendaNão
    Mostrar mais

    Este livro é vendido

    SOB ENCOMENDA

    Prazo estimado para disponibilidade em estoque: dias úteis

    (Sujeito aos estoques de nossos fornecedores)

    +

    Prazo do frete selecionado.

    (Veja o prazo total na sacola de compras)

    Comprar