Minha sacola

    Favoritar

    FREEMIUM ECONOMICS

    Ref:
    788383

    Por: R$ 450,17ou X de

    Comprar

    Para envios internacionais, simule o frete no carrinho de compras.

    Editora
    ISBN
    Páginas
    Peso
    Idioma
    Acabamento

    Sinopse

    Freemium Economics presents a practical, instructive approach to successfully implementing the freemium model into your software products by building analytics into product design from the earliest stages of development.

    Your freemium product generates vast volumes of data, but using that data to maximize conversion, boost retention, and deliver revenue can be challenging if you don't fully understand the impact that small changes can have on revenue. In this book, author Eric Seufert provides clear guidelines for using data and analytics through all stages of development to optimize your implementation of the freemium model. Freemium Economics de-mystifies the freemium model through an exploration of its core, data-oriented tenets, so that you can apply it methodically rather than hoping that conversion and revenue will naturally follow product launch.
    Mostrar mais

    Ficha técnica

    Especificações

    ISBN9780124166905
    SubtítuloLEVERAGING ANALYTICS AND USER SEGMENTATION TO DRIVE REVENUE
    Pré vendaNão
    Peso284g
    Autor para link
    Livro disponível - pronta entregaNão
    Dimensões23 x 16 x 1
    IdiomaInglês
    Tipo itemLIVRO IMPORTADO ADQ MERC INTERNO
    Número de páginas254
    Número da edição1ª EDIÇÃO - 2014
    Código Interno788383
    Código de barras9780124166905
    AcabamentoPAPERBACK
    AutorSEUFERT, ERIC BENJAMIN
    EditoraMORGAN KAUFMANN
    Sob encomendaSim
    Mostrar mais

    Este livro é vendido

    SOB ENCOMENDA

    Prazo estimado para disponibilidade em estoque: dias úteis

    (Sujeito aos estoques de nossos fornecedores)

    +

    Prazo do frete selecionado.

    (Veja o prazo total na sacola de compras)

    Comprar