Minha sacola

    Favoritar

    FROM CHILDREN'S INTERESTS TO CHILDREN'S THINKING

    Ref:
    917355

    De: R$ 566,89Por: R$ 396,82ou X de

    Economia de R$ 170,07

    Comprar

    Para envios internacionais, simule o frete no carrinho de compras.

    Editora
    ISBN
    Páginas
    Peso
    Idioma
    Acabamento

    Sinopse

    Learn how to connect your curriculum planning to children’s interests and thinking. With this book, educators will discover a systematic way for using documentation to design curriculum that emerges from children’s inquiries, what they wonder, and what they want to understand. Get strategies for designing a classroom environment at the start of the year to facilitate emergent inquiry curriculum. Each chapter guides teachers to document and reflect on their thinking through each of the five phases of a cycle of inquiry process, including observing, interpreting the meaning of the play they see, and developing questions to engage children.
    Mostrar mais

    Ficha técnica

    Especificações

    ISBN9781938113635
    SubtítuloUSING A CYCLE OF INQUIRY TO PLAN CURRICULUM
    Pré vendaNão
    Peso390g
    Autor para link
    Livro disponível - pronta entregaNão
    Dimensões17.43 x 21.8 x 1
    IdiomaInglês
    Tipo itemLivro Importado
    Número de páginas144
    Número da edição1ª EDIÇÃO - 2020
    Código Interno917355
    Código de barras9781938113635
    AcabamentoPAPERBACK
    AutorBRODERICK, JANE TINGLE
    EditoraNATIONAL ASSOCIATION FOR THE EDUCATION OF YOUNG CHILDREN
    Sob encomendaSim
    Mostrar mais

    Este livro é vendido

    SOB ENCOMENDA

    Prazo estimado para disponibilidade em estoque: dias úteis

    (Sujeito aos estoques de nossos fornecedores)

    +

    Prazo do frete selecionado.

    (Veja o prazo total na sacola de compras)

    Comprar