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Sinopse
A key branding element used by many of the biggest companies around the world, a logotype revolves around a company’s name or initials and features typography as the main design approach. Often the starting point before it is further refined into a purely symbolic image or icon, it combines two distinct design disciplines to differentiate brands from one another – a process that takes acumen, skill and empathy. FROM TYPE TO LOGO details some of these processes in a compelling book of case studies that make an inspiring reference point for budding and working branding professionals alike.
Ficha Técnica
Especificações
| ISBN | 9789887566595 |
|---|---|
| Subtítulo | THE BEST LOGOTYPES FROM AROUND THE WORLD |
| Pré venda | Não |
| Editor | VICTIONARY |
| Peso | 350g |
| Editor para link | VICTIONARY |
| Livro disponível - pronta entrega | Não |
| Dimensões | 25.4 x 19.05 x 3.18 |
| Idioma | Inglês |
| Tipo item | Livro Importado |
| Número de páginas | 272 |
| Número da edição | 1ª EDIÇÃO - 2022 |
| Código Interno | 1020953 |
| Código de barras | 9789887566595 |
| Acabamento | HARDCOVER |
| Editora | VICTIONARY |
| Sob encomenda | Sim |
