De: R$ 1.006,88Por: R$ 704,82ou X de
Economia de R$ 302,06Calcule o frete:
Para envios internacionais, simule o frete no carrinho de compras.
Calcule o valor do frete e prazo de entrega para a sua região
Sinopse
* Teaches game design from concept to delivery using the design of a sample game throughout the book
* Provides a ready-to-use DirectX game shell and Lua script so nonprogrammers can easily implement the game concepts as they are covered
* Includes “from the trenches” sidebars from industry design veterans
* Enables start up designers to prototype ideas, interfaces, and ideas without programming knowledge
* Includes a CD-ROM with Game design document templates, the game shell, and many small games and design examples using Lua scripts and a DX9 game shell
Ficha Técnica
Especificações
| ISBN | 9781584504719 |
|---|---|
| Pré venda | Não |
| Peso | 464g |
| Autor para link | SCHUYTEMA PAUL |
| Livro disponível - pronta entrega | Sim |
| Dimensões | 22.9 x 18.3 x 2 |
| Tipo item | Livro Importado |
| Número de páginas | 416 |
| Número da edição | 1ª EDIÇÃO - 2006 |
| Código Interno | 501601 |
| Código de barras | 9781584504719 |
| Acabamento | PAPERBACK |
| Autor | SCHUYTEMA, PAUL |
| Editora | CHARLES RIVER MEDIA** |
| Sob encomenda | Não |
