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Sinopse
In this new and improved third edition of the highly popular Game Engine Architecture, Jason Gregory draws on his nearly two decades of experience at Midway, Electronic Arts and Naughty Dog to present both the theory and practice of game engine software development. In this book, the broad range of technologies and techniques used by AAA game studios are each explained in detail, and their roles within a real industrial-strength game engine are illustrated.
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Ficha técnica
Especificações
ISBN | 9781138035454 |
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Pré venda | Não |
Peso | 1500g |
Autor para link | GREGORY JASON |
Livro disponível - pronta entrega | Não |
Dimensões | 23 x 16 x 6 |
Idioma | Inglês |
Tipo item | Livro Importado |
Número de páginas | 1240 |
Número da edição | 3ª EDIÇÃO - 2018 |
Código Interno | 885932 |
Código de barras | 9781138035454 |
Acabamento | HARDCOVER |
Autor | GREGORY, JASON |
Editora | CRC PRESS |
Sob encomenda | Não |
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