De: R$ 456,37Por: R$ 319,46ou X de
Economia de R$ 136,91Para envios internacionais, simule o frete no carrinho de compras.
Sinopse
In this book, Betty K. Garner focuses on why students struggle and what teachers can do to help them become self-directed learners. Difficulty reading, remembering, paying attention, or following directions are not the reasons students fail but symptoms of the true problem: underdeveloped cognitive structures the mental processes necessary to connect new information with prior knowledge; organize information into patterns and relationships; formulate rules that make information processing automatic, fast, and predictable; and abstract generalizable principles that allow them to transfer and apply learning.
Ficha técnica
Especificações
ISBN | 9781416606086 |
---|---|
Subtítulo | HELPING STRUGGLING STUDENTS LEARN HOW TO LEARN |
Pré venda | Não |
Peso | 318g |
Autor para link | GARNER BETTY K. |
Livro disponível - pronta entrega | Não |
Dimensões | 23 x 15.2 x 1 |
Idioma | Inglês |
Tipo item | Livro Importado |
Número de páginas | 168 |
Número da edição | 1ª EDIÇÃO - 2007 |
Código Interno | 865210 |
Código de barras | 9781416606086 |
Acabamento | PAPERBACK |
Autor | GARNER, BETTY K. |
Editora | ASSOCIATION FOR SUPERVISION AND CURRICULUM DEVE |
Sob encomenda | Sim |