De: R$ 536,48Por: R$ 375,54ou X de
Economia de R$ 160,94Calcule o frete:
Para envios internacionais, simule o frete no carrinho de compras.
Calcule o valor do frete e prazo de entrega para a sua região
Sinopse
In this book, Betty K. Garner focuses on why students struggle and what teachers can do to help them become self-directed learners. Difficulty reading, remembering, paying attention, or following directions are not the reasons students fail but symptoms of the true problem: underdeveloped cognitive structures the mental processes necessary to connect new information with prior knowledge; organize information into patterns and relationships; formulate rules that make information processing automatic, fast, and predictable; and abstract generalizable principles that allow them to transfer and apply learning.
Ficha Técnica
Especificações
| ISBN | 9781416606086 |
|---|---|
| Subtítulo | HELPING STRUGGLING STUDENTS LEARN HOW TO LEARN |
| Pré venda | Não |
| Peso | 318g |
| Autor para link | GARNER BETTY K. |
| Livro disponível - pronta entrega | Não |
| Dimensões | 23 x 15.2 x 1 |
| Idioma | Inglês |
| Tipo item | Livro Importado |
| Número de páginas | 168 |
| Número da edição | 1ª EDIÇÃO - 2007 |
| Código Interno | 865210 |
| Código de barras | 9781416606086 |
| Acabamento | PAPERBACK |
| Autor | GARNER, BETTY K. |
| Editora | ASSOCIATION FOR SUPERVISION AND CURRICULUM DEVE |
| Sob encomenda | Sim |
