Minha sacola

    Favoritar

    GUIDE TO BUSINESS MODELING

    Ref:
    640793

    De: R$ 437,06Por: R$ 305,94ou X de

    Economia de R$ 131,12

    Comprar

    Para envios internacionais, simule o frete no carrinho de compras.

    Editora
    ISBN
    Páginas
    Peso
    Idioma
    Acabamento

    Sinopse

    All organisations face more and more complex decision-making while the risks dependent on their decisions require increasingly explicit understanding of potential outcomes. The new edition of this widely acclaimed guide is full of practical help on how to build the best, most flexible and easy-to-use business models for analysing the upside or potential downside of any business project, however small or large. Key features of the new edition include:+Fully Excel 2007 aligned with enhanced Excel and business content+More model evaluation techniques to help with business decision-making+Helpful key point summaries+New website from which models examples given in the book can be down loadedFor anyone who wants to get ahead in business and especially for those with bottom-line responsibilities, this is an invaluable guide to how to build spreadsheet models for assessing business risks and opportunities.
    Mostrar mais

    Ficha técnica

    Especificações

    ISBN9781846683831
    Pré vendaNão
    EditorTHE ECONOMIST
    Peso322g
    Editor para link
    Livro disponível - pronta entregaNão
    Dimensões23 x 16 x 1
    IdiomaInglês
    Tipo itemLivro Importado
    Número de páginas288
    Número da edição3ª EDIÇÃO - 2010
    Código Interno640793
    Código de barras9781846683831
    AcabamentoPAPERBACK
    EditoraPROFILE BOOKS
    Sob encomendaSim
    Mostrar mais

    Este livro é vendido

    SOB ENCOMENDA

    Prazo estimado para disponibilidade em estoque: dias úteis

    (Sujeito aos estoques de nossos fornecedores)

    +

    Prazo do frete selecionado.

    (Veja o prazo total na sacola de compras)

    Comprar