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Sinopse
-how you analyse the market, customers and competitors, and the business environment;
- how you model the business and prepare the financial statements;
-how you examine and explain strategic options;
- the analysis of risk and the assessment of both the upside and potential downside;
- funding issues;
-the all-important executive summary - often the only part of a business plan that is read;
- how you use a business plan to help put your plans into practice and to monitor and measure the performance of the business.
Ficha Técnica
Especificações
| ISBN | 9781846681226 |
|---|---|
| Pré venda | Não |
| Peso | 322g |
| Autor para link | FRIEND GRAHAM,ZEHLE STEFAN |
| Livro disponível - pronta entrega | Não |
| Dimensões | 23 x 16 x 1 |
| Idioma | Inglês |
| Tipo item | Livro Importado |
| Número de páginas | 288 |
| Número da edição | 1ª EDIÇÃO - 2009 |
| Código Interno | 534442 |
| Código de barras | 9781846681226 |
| Acabamento | HARDCOVER |
| Autor | FRIEND, GRAHAM | ZEHLE, STEFAN |
| Editora | PROFILE BOOKS |
| Sob encomenda | Sim |
