Minha sacola

    Favoritar

    HOW TO WRITE A GOOD ADVERTISEMENT

    Ref:
    942830

    De: R$ 208,65Por: R$ 146,06ou X de

    Economia de R$ 62,59

    Comprar

    Para envios internacionais, simule o frete no carrinho de compras.

    Editora
    ISBN
    Páginas
    Peso
    Idioma
    Acabamento

    Sinopse

    2015 Reprint of 1962 Edition. Exact facsimile of the original edition, not reproduced with Optical Recognition Software. This is in effect a short course in copywriting, wherein Schwab offers concise, specific and tested information on every phase of copywriting, including: 100 good headlines and why they work; What the Illustration should and should not do; 22 ways to hold the reader longer; 14 instructive split-run tests and more. Schwab was the head of his own ad agency as well as a student of advertising.
    Mostrar mais

    Ficha técnica

    Especificações

    ISBN9781614278863
    Pré vendaNão
    Peso390g
    Autor para link
    Livro disponível - pronta entregaNão
    Dimensões23.39 x 15.6 x 1.45
    IdiomaInglês
    Tipo itemLivro Importado
    Número de páginas252
    Número da edição1ª EDIÇÃO - 2015
    Código Interno942830
    Código de barras9781614278863
    AcabamentoPAPERBACK
    AutorSCHWAB, VICTOR O
    EditoraMARTINO FINE BOOKS **
    Sob encomendaSim
    Mostrar mais

    Este livro é vendido

    SOB ENCOMENDA

    Prazo estimado para disponibilidade em estoque: dias úteis

    (Sujeito aos estoques de nossos fornecedores)

    +

    Prazo do frete selecionado.

    (Veja o prazo total na sacola de compras)

    Comprar